Why was this nomination rejected?

My nomination for an artwork at a square was rejected for the 2th time and I don't understand these rejection reasons at all.


Comments

  • Jtronmoore-PGOJtronmoore-PGO Posts: 1,581 ✭✭✭✭✭

    I would take the variety of reasons in your rejection email as simply “does not meet criteria”

    if you were to re nominate this to give it the best shot I would not upgrade it to allow your local reviewers to make the judgment call on it. Upgrades are great for getting clear cut things to pass quickly but anything with a judgement call I’d rather have locals review it because they have better context of the area.

  • ZwartMike-PGOZwartMike-PGO Posts: 11 ✭✭

    Ik ben deze gisteren tegen gekomen en heb hem toen 1* gegeven. Ik zie geen enkele reden om dit een stop te maken. Het is gewoon een random plein met een stel stenen op een bepaalde manier neergelegd...en verder niks speciaals of unieks in dat gebied dat mensen aan zou trekken. Ik heb zelfs nog opgezocht of er iets achter de naam Vizier lag en het enige wat ik kon vinden was dat het de naam van dat gebied is.

    Dus ja...waarom zou ik dit een hoge score geven als er niks speciaals aan is? Omdat mensen elkaar daar kunnen ontmoeten? Dan zou ik net zo goed elk klein pleintje kunnen nomineren. Omdat de stenen bij elkaar een plaatje vormen d.m.v. verschillende tinten tegel? Dan kan ik net zo goed elk hoopje gekleurde tegels een stop noemen. Mozaïektegels trekken tenminste meteen de aandacht...

    Je kan wel steeds deze locatie nomineren, maar niemand gaat ernaar kijken en denken dat het een primo stoplocatie is. Ik zou gewoon iets zoeken waar mensen wel op af zouden komen en dat nomineren i.p.v. je tijd te voldoen aan deze rotzooi...

  • It is often the unwillingness of players who use the wayfarer.

  • Kasparos347-PGOKasparos347-PGO Posts: 204 ✭✭✭

    Ja daar kan ik je misschien wel gelijk in geven, maar pleinen zijn zelf wel een goede plek om sociaal te zijn of te bewegen dus kan ik het pleintje zelf wel aanvragen, ja toch?

  • Hamson67-PGOHamson67-PGO Posts: 21 ✭✭

    Je geeft er wel informatie bij over de achtergrond. Dat is fijn. Vaak genoeg ontbreekt dat en dan weet je inderdaad niet waar je naar zit te kijken. Het een kunstwerk noemen vind ik wat ver gaan. Ik betwijfel of je er met ontmoetingsplaats er doorheen komt. Ook die functie zie ik niet terug in wat je hebt aangegeven.

Sign In or Register to comment.