Aprimoramento

Olá, quero entender porque solicitação com aprimoramento estão demorando tanto para ser avaliadas. Tenho uma solicitação que é do dia 12 de dezembro e até então continua em votação.
Olá, quero entender porque solicitação com aprimoramento estão demorando tanto para ser avaliadas. Tenho uma solicitação que é do dia 12 de dezembro e até então continua em votação.
Comments
It can take from 1 week to 1 year or more for a submission to pass through the review process. Your delay is not unusual.
Entendi. Obrigado
com aprimoramento ou aprimoramento próximo?
It's pretty mysterious what goes into voting when. I had a submission from Jan 2020 go into voting recently, and have several from June 2020 still in queue. One from June just went into voting, but only that one out of a batch of nominations from the same park on the same day. On the other hand, I submitted one on April 28, 3 days ago, that is in voting already.
(edited because I actually ran through translate and saw you already upgraded, vs my initial half assed "oh I can read some Portuguese" read where I missed that it's upgraded.) I do find that my upgraded nominations go into voting within a day or so and are usually finalized within a couple of days of that, so it's a little odd that it's taking so long for you. I do remember someone else posting a similar delay in the last couple of months. Is it something really questionable where the votes might be really split or a lot of people might be skipping?
Então a solicitação esta com aprimoramento desde do dia 12 de dezembro e até hoje continua em votação. Tenho outras indicações do mês de dezembro que estão sem o aprimoramento e estão em votação ainda. Ultima indicação que foi aprovada foi do dia 22 de novembro, as outras estão todas em votação ou na fina, inclusive tem indicação na fila do dia 10 de Janeiro. Não entendo o porque disso
Com aprimoramento
As raras vezes que isso acontece é porque ficou mesmo bloqueada. a única solução é submeter outra vez.