Comments

  • SiIverLyra-PGOSiIverLyra-PGO Posts: 952 ✭✭✭✭✭

    היי מעיין!

    (אני הולכת להשתמש בלשון "אתה", בבקשה תתקנ.י אותי אם לשון הפנייה שלך אחרת.)

    ברוך הבא לווייפרר! אני רואה שאתה מנסה להגיש נקודה חדשה במשחק.

    הנה כמה נקודות בסיסיות שיעזרו לך בהמשך:

    1. הגשה חדשה צריכה לענות על לפחות אחד משלושת הקריטריונים הבאים: לעודד התעמלות גופנית, לעודד מפגש חברתי, או לעודד חקר של האזור.
    2. התמונה הראשית של ההגשה צריכה להראות את נושא ההגשה באופן ברור. התמונה התומכת צריכה להראות את נושא ההגשה ואת הסביבה שלו, כדי שהמאשרים יוכלו לוודא שהמיקום של ההגשה מדוייק. מן הסתם מיקום ההגשה צריך להיות במיקום האמיתי של ההגשה ולא בבית שלך 😉
    3. יש קריטריונים נוספים שהגשה צריכה לענות עליהם. למשל: נושא ההגשה צריך להיות קבוע ולא משהו שנעלם או מתחלף תקופתית. בנוסף הוא צריך להיות משהו מעשה ידי אדם ולא, למשל, צמח או חיה.
    4. הכותרת של ההגשה צריכה לתאר את נושא ההגשה באופן קצר וברור, והתיאור של ההגשה צריך לפרט מעט יותר על ההגשה עצמה. שים לב שהכותרת והתיאור לא צריכים לכלול איזכורים של המשחק או דיבור ישיר למאשרים - רק מה שרלוונטי לשחקנים, שיתקלו בנקודה במשחק, לדעת. במידע הנוסף אתה יכול לכתוב דברים שרלוונטים למאשרים לדעת, כמו מידע נוסף על המיקום של ההגשה, שיעזור להם לראות שהמיקום מדוייק, לדוגמה.
    5. כשאתה מגיש, הטקסט בעברית יופיע "הפוך" - זה באג! אל תכתוב את הטקסט שלך "הפוך" ("ךופה"), זה יהרוס את ההגשה. תכתוב את הטקסט רגיל, גם אם זה נראה כאילו זה הפוך בזמן שאתה כותב את ההגשה, למאשרים (ובמשחק) זה יופיע בסדר הנכון. לחילופין, אתה יכול לנסות לכתוב באנגלית, אבל אם האנגלית שלך לא טובה, כדאי להיעזר במישהו עם אנגלית טובה (לא בגוגל טרנסלייט!).
    6. הפורום שבו פירסמת את הפוסט מיועד להתייעצות בנושא הגשות, לא לשליחת הגשות 😊 אני יודעת שבטח לא התכוונת, אבל הפוסט הזה שפירסמת קצת נחשב לספאם פה... בנוסף, הפורום הוא בינלאומי, והרוב המוחלט של האנשים פה מדברים אנגלית. חוץ מזה, הם לא יראו את ההגשות שלך במשחק, כי כל הגשה מגיעה למאשרים בטווח של ב-250 ק"מ ממקום ההגשה (כלומר בעיקר לישראל, לבנון, סוריה, ירדן, וקפריסין).

    מערכת ההגשות של ווייפרר היא קצת מורכבת ומבוססת רק על אנגלית, אז אם יש לך שאלות או אתה צריך עזרה, תגיב לי פה ואני אשמח לעזור לך!

Sign In or Register to comment.