See here and below:
Multiple times it has been provided to you
See here and below:
Multiple times it has been provided to you
Als het insectenhotel bestaat, en de locatie klopt, dan is het vreemd dat je daar een 30 dagen ban voor kreeg en nu een 10 jaar ban.
Ik ben geen fan van insecten hotels, maar op zich zie je ook op dit forum dat ze meestal wel geaccepteerd worden.
Maar ik zag dat Niantic erg duidelijk was toen je de 30 dagen ban kreeg. Ik las daarin dat je de ban kreeg omdat je herhaaldelijk een slechte nominatie indiende. En ik snap dan helemaal niet waarom je daarna gewoon daarmee doorging.
Op dit forum wordt duidelijk uitgelegd dat als je na een 30 dagen ban, binnen een jaar nog een straf krijgt, dat het dan 10 jaar wordt. Dus erg handig is het zeker niet.
De enige optie die ik zie, is toch in bezwaar gaan, en dan met foto, of wellicht beter met video aantonen dat dit insectenhotel echt bestaat. Want als dat zo is, dan zou je nominatie niet zodanig slecht zijn, dat je een straf verdient.
Het bestaan van dit ding is ondertussen al wel bewezen in mijn optiek. De crux van het probleem is de vraag of dit ding enkel en alleen geplaatst is om een Pokestop te krijgen of niet. Dat hangt in mijn optiek af van wie er het eerste initiatief toonde: wilde de gemeente de buurt verfraaien en waren ze daarom op zoek naar lokale bewoners om daarbij te helpen, of is OP naar de gemeente gegaan met het voorstel om op die plek een zelfgemaakt insectenhotel neer te zetten? Maar ja, zie dat maar eens aan te tonen.
Snap ik maar toen ik bezwaar had ingediend hebben zij als reden gegeven dat het massa productie was
Bewijs alles heb ik geleverd
Het was misschien riskant maar aangezien alle redenen zoals pesterijen etc. voor mijn idee niet klopten, ben ik ervan uitgegaan dat het een fout van hun kant was. Dus tegen beter weten in …
Nu zoek ik naar mensen die hetzelfde hebben meegemaakt
Foto half uurtje geleden
So, whats the purpose of this now? Niantic has made the rules, Niantic has the house, and you are only putting your feet under their table. It´s their right to remove these shoes. Finding other people that have made the same (and have been banned, too) mistake will lead to a group of people that have made the same mistake. It wont help you, and you wont be able to do anything together
That sign to show the community effort is also not present in that picture (see the whole topic before). All the evidence of you manipulating things to make it appear to be a community effort are piling against you. Wayfarer has the purpose of getting people to go out and explore. So keep improving the neighbourhood but do not mix that with trying to gain in game benefits. And for sure you are not the first one to have gone down this road. But the difference is that most people take the advice and stop pushing things after being warned several times.
Hey @LivingColor ,
We cannot disclose any details of violations created by an account to any third party.
All I can say is that, there were multiple violations and steps before this suspension.
We have thoroughly investigated this case and all the actions have been taken in accordance with our policies.
Since, there have been multiple speculations and misinformation in this post leading to widespread confusion, I’ll be closing it from further engagement.
Thanks,