What it means placemarker sign? It this rejection

Because the decision came so fast, I assume that you don’t pass the ML.
Maybe the arrangement of your main photo isn’t ideal. There’re more than 1/3 only sky.
The bench and the to be seen landscape should fill the most part.

1 Like

Yes can try appeal again, but dont have add the moment appeals to submit. If a ambassadeur say i can appeal it i will try

And dont be sorry you helped a lot! And Got someother nominations accepted! So i am inproving from nothing accepted to a few accepted, :partying_face:

2 Likes

It might have been ML, it was pretty quick, and the rejection reason was “Wayfarer Criteria”, which happens when a nomination is rejected by ML

2 Likes

I thought I had typed that lol. I am certain that it was the ML model rejecting it which is why I mentioned appeal instead of resubmitting if it can’t get past the ai. But @AliceWonder1511 did have a good suggestion for filling the frame more with the bench.

1 Like

If you have plenty of nominations since turn round is quick maybe try a slightly different photo as suggested.
Definitely don’t give up :+1:

1 Like

Update about the view

Also wonder who voted it as algemene handelzaak, because there are no stores, shops in the area.

Also tryed other one

That really is on a trail road, first one is next to a trail road. So i just submit al trail markers, No nice gift photos from this location

So no more viewpoints submissions from me

1 Like

Generic Business, verkeerd vertaald als ‘gewone handelszaak’, betrekent gewoon zoiets als ‘alledaags object’. Dingen waarvan er tig gemaakt zijn en die geen extra signifikante betekenis hebben. Bankjes, maar ook bijvoorbeeld brievenbussen, stoplichten, hectometerpaaltjes, verkeersborden, straatlantarens etc. Je moet van goeden huize komen om die op de kaart te krijgen.

Hoewel bankjes BIJ UITSTEK geschikte stops zijn die aan ALLE criteria voldoen (je kunt je er onderhouden met andere mensen, en ze zijn een onmisbaar rustpunt om überhaupt de deur uit te gaan om te bewegen en te ontdekken, vooral als je een wat oudere speler bent die niet meer zo mobiel is als in zijn/haar beste tijd (en dat zijn er VERRASSEND) veel), heeft Niantic het er om de een of ander eonbegrijpelijke reden niet zo op. Ik vind ze top, dus ik keur ze in the middle of nowhere ALTIJD goed (en krijg ze altijd afgekeurd :-(. ).

Vaak is het beter te focussen op het uitzicht (daar heb je geloof ik één en ander aan tips over gehad laatst), maar het is echt een uitdaging. Soms heb je geluk en staat er een trailmarker of bijenhotel vlak bij, of een fietswegwijzer. Minder mooi plaatje, maar in elk geval een stop /portal nabij als je en wat langere route wilt spelen. Het beste is een complete picknickplaats, liefst overdekt. Die halen het meestal wel.

In me vorige nominatie was meer uitzicht en toen was het de bankje moet meer op de foto.
Over afval weghalen super dankbaar voor alle tips toen maar blijft erg lastig Uitzicht bankje

als je het vergelijkt met de voorbeelden zou je denken das makkelijk! En het is ook niet dat elke bankje genomineerd moet worden, maar met een uitzicht en op een wandel route en fiets route zou het mogelijk moeten zijn, ik als spelers zou er sneller komen om te ontdekken uit te rusten als het bankje met uitzicht op de foto staat, dan een route plaatje wat eigenlijk weinig van de locatie laat zien. Is erg fijn ook dat heel de route word aangeven als poi! Maar de rustplekken met mooi uitzicht langs die route s zouden ook meer kans moeten hebben

Merk wel dat als je close up maak van route bordje de nominatie veel sneller word geaccepteerd, vaak in 2 -3 dagen. maar ik vind mooier als je het route bordje zie met het wandelpad.of de omgeving Maar dan duurt wel langer voor het geaccepteerd word 5 a 10 dagen wel de moeite waard! Want zou ken je van afstand al zien hoe de poi en omgeving eruit ziet

Heleaas geen picknick bankjes hier meer waren van soort plastic die erg brandbaar waren en zijn vervangen door ijzeren groene bankjes. Maar heel het bos zit vol route paaltjes, wandel route, cross fit route, fiets route, en een mountainbike route, dus dat kom helemaal goed :+1:

1 Like

Aan voorbeelden heb je eigenlijk heel weinig, vooral aan voorbeelden van bankjes die al stops zijn, omdat de criteria tegenwoordig anders zijn. (En defnitief niet beter, maar dat is mijn persoonlijke mening).

Bankjes zijn bij uitstek dingen die ik in ‘de bewoonde wereld’ niet zou nomineren of goedkeuren, in een stadspark of op het pleintje voor de kerk bijvoorbeeld, maar in de vrije natuur /buiten de bebouwde kom hebben ze een zo totaal andere functie, dat het daar de perfecte stops zijn. Mede gezien het schaarse aanbod aan mogelijkheden.

Helaas maak ik de regels niet, ik breek ze alleen maar, maar op de lange duur hoop ik op een soort langzaam maar zekere cultuuromslag. Wellicht als meer pokemonspelers met mijn profiel actief gaan nomineren. Ik zit bij de Old Ladies playing Pokemon, en daar is de frustratie extreem hoog bij mensen die dolgraag in hun eigen omgeving op loopafstand iets willen nomineren wat zij een uitstekende pokestop achten, maar die zonder pardon wordt afgekeurd. En dan stoppen ze er weer helemaal mee, en blijven dagelijks een half uur met de auto rijden om te kunnen pokemonnen… Ik blijf ze adviseren te gaan reviewen, uiteindelijk zijn het toch de meeste stemmen die tellen. En we hebben meer stemmen nodig van mensen die buiten het ‘standaard’ profiel en vooral buiten de standaard grotestadbewoners vallen. Het landelijk gebied is sterk onderbelicht en onderschat, vooral door Niantic zelf.

Ik snap het! In 2020 had ik juist heel veel route/trail markers genomineerd, werden toen allemaal afgekeurd. Dus erg blij dat het nu wel onder de criteria val! Want in kleine dorpen is lastig om iets te vinden.

Er zijn mensen op deze forum die je graag helpen ook met zoeken en adviseren waar je best naar ken kijken. en nee denk niet dat meeste stemmen werkt. Het moet wel aan de officiële criteria voldoen.

Als je een nieuwe topic maakt over: help ik zoek geschikte locaties. Dan wil ik best wel even voor je kijken en veel andere op dit forum helpen maar al graag mee.

En bedoelde dit voorbeeld van de bankje s