Gostaria de saber da comunidade quantos de vocês já receberam os códigos de resgate de recompensa e também gostaríamos de saber por parte da empresa quando se iniciou os envios dos códigos, uma vez que, o resgate não será automático como em outros de desafios para medalha OPR no Ingress Prime .
Eu não recebi nenhum E-mail de código e vocês?
1 Like
Got my email, got my codes, got my OPR Live badge tick.
1 Like
Siinnie
November 24, 2024, 3:58pm
3
A data limite de entrega das recompensas é dia 29. Até lá, está dentro do prazo e não se deve preocupar.
3 Likes
Muito Bom. Parabéns agente…
1 Like
I won’t post the whole code, but it is very clear which one is for the badge tick
And as the ambassador said, plenty of time left for rewards to go out. I thought you just wanted confirmation that they were being sent.
And welcome to the forum!
1 Like
I haven’t received the code yet. They promised to distribute it by November 29. We’re waiting.
1 Like
And it it is only just the 25th in Niantic land (PDT)
so several days yet.
2 Likes
The codes arrived at night.
2 Likes
Ainda não Recebi o Código de recompensa, porém temos até o dia 29.11.2024 para receber, caso isso não aconteça devemos abrir um ticket para tal análise. Bem seguimos Confiante .
RoIi112
November 27, 2024, 6:24pm
10
The rewards have already finished rolling out per this announcement…
Hello Explorers,
Wanted to share out that ALL of the eligible reward recipients should have received their reward emails by now. We are aware of the issue reported for the Ingress rewards and will be looking into that. If you did not get an email, please feel free to reach out on here and we will take a look.
Thanks again for your participation and we’re excited to host more challenges in 2025!
Eu já recebi tanto do global quanto do brasileiro.
1 Like
1pankiller:
Gostaria de saber da comunidade quantos de vocês já receberam os códigos de resgate de recompensa e também gostaríamos de saber por parte da empresa quando se iniciou os envios dos códigos, uma vez que, o resgate não será automático como em outros de desafios para medalha OPR no Ingress Prime .
Eu não recebi nenhum E-mail de código e vocês?
My personal reward is an invalid password !!! >"<
Please help to inquire!
thank you very much.