2 waystops of Cyclingroute signs where removed, but are still there

These signs where removed two weeks ago. The where placed last year due to the change of the "Waterlinieroute in the town Zevenbergen and ar not visable in Google streetview yet. Can these be reinstated, please?

Red is the old path, Blue the current one.

• Wayspot Title: Fietsroute 14 - Waterlinieroute
  • Location (lat/lon): 51.643328, 4.591334
  • City: Zevenbergen
  • Country: Netherlands
  • Screenshot of the Rejection Email (do not include your personal information):
  • Additional Information (if any):

Picture I have taken this morning:

• Wayspot Title: Fietsroute 37 en Waterlinieroute
  • Location (lat/lon): 51.643336, 4.592134
  • City: Zevenbergen
  • Country: Netherlands
  • Screenshot of the Rejection Email (do not include your personal information):
  • Additional Information (if any):

Picture I have taken this morning:

Helaas, dit soort stops worden tegenwoordig continu verwijderd, Niantic vindt ze niet aan de criteria voldoen, zie ook:

Ik weet dat ze regelmatig verwijderd worden, maar we hebben op dit moment in Zevenbergen spelers die het speelveld aan het verzieken zijn, door legitieme wayspots te verwijderen en nieuwe (neppe) toevoegen. Ik heb het vermoeden dat ze dat bij deze ook hebben gedaan.

Dat denk ik ook, al vrees ik dat deze dus niet meer terugkomen.

Ik zou deze opnieuw insturen maar dan alleen gefocust op het bordje van de waterlinieroute. Het zijn namelijk alleen die fietsrouteknooppuntbordjes waar ze zo’n hekel aan hebben hier. De waterlinieroute is een unieke uitgestippelde route die niks met het knooppuntennetwerk te maken heeft.

Heb ik ook gedaan met een paar fietsroutes bij mij in de regio.

Dat heb ik inderdaad wel eens vaker gedaan als Google Streetview was geüpdate. Maar in Zevenbergen hebben we nu een aparte situatie, waarbij bepaalde spelers met opzet legitieme wayspots proberen te verwijderen en nieuwe, een met nepfoto’s terug zetten, om zo het spel te beïnvloeden. Ik wacht even af tot dat probleem is uitgezocht en verholpen. Het aankaarten via deze weg kan daarbij helpen. Toch bedankt voor de tip.

Thanks for the appeal, @Sjoerd004! We have taken another look, but stand by our decision to retire these Wayspots.

Vandaag komt er weer een extra in het spel.. Ben benieuwd hoelang die dan blijft. Het is echt van het zotte hier. Bidden en hopen dat die speler gebanned word. Want je word er goed ziek van. Ik heb een hoop bruggen in de wachtrij staan dus hopelijk weer wat leuks nieuws erbij en dat het blijft. :folded_hands:t3: brug ansekerke is ook geaccepteerd :partying_face: