Appealing my rejected pokestop submission

When submitting a Wayspot Appeal, make sure to include as much of the following information as possible:

Public bench, with history on a plaque. Its placed in a good spot for route walkers, or for people exploring the nearby forest. Should not have been rejected

1 Like

Hello @Jakobine I am going to move this to Nomination Support as this is not the sort of appeal this area is meant for. People may be able to give you some feedback there. Also, maybe @Trollfarer can help you as is our Norwegian Ambassador.

2 Likes

Hei, kan jeg spørre hva med denne benken som gjør at den oppfordrer til utforskning/trening/sosialisering? Hva er historien som står på plaketten? Er den permanent?- for den ser ikke fast ut. Hva gjør den unik fra andre benker?
Vanlige benker vil normalt være for dårlige til å være gyldige. Benker som har utsikt, er turmål, er kunstnerisk og/eller har ordtak/sitat på seg kan møte kriteriene.
Kanskje den er gyldig hvis jeg ser nærmere på den, send gjerne full bilde. (På Wayfarer, gå til Contributions/Bidrag, til nominasjonen, trykk på bildet, så en gang til, du blir sendt til en annen side, kopier lenken til bildet og legg den ut.)

Her har du nærmere bilde av hvorfor jeg mener dette er en positiv og fin benk!

Benken står plassert plassert i nærheten av et rolig og fint nabolag, her er det to lekeplasser like i nærheten, doktorfjellet er rett bak. Så dette er en veldig fin plassering for mange grunner, og vil bli brukt flittig.

Jeg fant dette: Fokusbenken - Fokus Larvik
Det står at der er 85 røde benker, noe som gjør at de er kanskje for vanlige til å være gyldige. Dessverre, men jeg tror ikke at plasseringen til benken gjør at den blir gyldig heller. Kanskje noen av de andre benkene ligger på en plassering som kan gjøre de gyldige!