(solved) Cannot log in to Wayfairer anymore

Deutsch ist auch nicht meine Muttersprache :lol:. Ungefähr gleich wie Englisch. Bin Niederländerin, wohne aber in Deutschland.

Und ehrlich gesagt weiß ich nicht genau was du meinst. Mein Account ist verknüpft mit Facebook, und damit bin ich durchaus eingeloggt. Aber auch mit Google (nicht mein Hauptaccount), mit ein Pokémon account wovon ich die Daten nicht mehr habe, und mittlerweile auch mit Apple. Aber einloggen für spielen gibt keinerlei Probleme; es war Wayfairer wo ich nicht rein kam. Hat aber jetzt geklappt. Da ich aber in meinem Panik alles gleichzeitig versucht habe, weiß ich nicht mehr genau wie. Aber plötzlich war da ein Link/App auf meinem tablet den funktioniert hat. Läuft -zumindestens für jetzt :lol:.

The one with the exclamation mark now brings me to Wayfairer. In the browser, it still won’t let me log in. I somehow always attract this type of weird situations. But once it works, I rather keep my hands off it :sweat_smile:

Als Nederlands makkelijker is voor je, schrijf dan vooral gewoon Nederlands, de rest kan wel vertalen met de ingebouwde functie hier.

Mogelijk heb je een web applicatie voor Wayfarer gemaakt, wat voor melding krijg je dan bij het inloggen?

Ah cool, must be the progressive app then!

It’s essentially a website shortcut that creates an icon in your app folder - sorry, hard to tell what is what from an icon :slight_smile:

2 Likes

Geen. Als ik wil inloggen gaat hij naar Facebook, dan klik ik op doorgaan als Marleen, en dan blijft hij hangen op een leeg Facebook scherm waar ik niks mee kan. Maar inmiddels heb ik het probleem op de een of andere manier weten te tackelen.

Ik heb verder ook geen problemen met Engels of Duits schrijven, alleen als ik zo’n dom probleem moet beschrijven dat in elke taal lastig te volgen is.

In ieder geval goed te lezen dat het is opgelost!

Mocht je verder nog vragen hebben stel ze dan voortaan gerust gewoon in het Nederlands dus :slight_smile: .