Wayspot rejected fast

You are indeed free to use whichever language you feel comfortable with.

3 Likes

Jeg ved godt man må skrive det på dansk, og det ser meget sjovt ud når i oversætter til dansk xD men alle i Danmark forstår engelsk, så derfor er det nemmere på engelsk. Vis i bruger oversæt på dansk, er det sjove sætninger.

Jeg bruger så ikke oversætter - jeg ER dansk :grin:

For min skyld må du skrive på græsk, hvis du vil :laughing:
Og jeg tænker også at Niantic er ligeglade hvilket sprog der bliver brugt.

Det er nok bare mig, der “forventer” at et PoI i Danmark “snakker” dansk, fordi det vel først og fremmest henvender sig til danskere, og i nogle spil endog ganske unge danskere (som selvfølgelig godt kan engelsk, men alligevel…)

Engelsk kan til nøds gå, måske tysk i grænselandet (hvis det fx handler om mindretallet), men så skal det også være sprogligt i orden for ikke at dumpe.

Men det er nok bare mig :blush:

1 Like

Det regnede jeg med - ellers er din google translate godt nok fantastisk god til dansk :rofl:

1 Like

Okay, kinesisk har jeg til gode!

Men typisk får jeg danske, tyske, svenske, norske og hollandske. Ind i mellem franske, belgiske og finske. De sidste 3 må jeg ty til google translate. Og der er det svært at vurdere det gramatiske, så der er jeg rimelig large, hvis det ellers er en nominering, der opfylder kriterierne.

Nej, ikke alle i Danmark forstår engelsk, tro det eller ej, ligesom ikke alle i Danmark forstår dansk, desværre.

Men jeg mener nu stadig, at jeg i Danmark godt kan/må forvente at ting først og fremmest foregår på dansk.

2 Likes

Ich schreibe meine Einreichungen auf Deutsch (in Deutschland). Es gibt keine Probleme mit ML. Viele Sachen werden angenommen, einzelne gehen später ins Community-Voting.
Ich glaube nicht, das es an der Sprache liegt.

3 Likes

Altså har du skrevet alt på dansk, inklusive titel og beskrivelse, eller bare begrundelsen?

Finde ich schön :+1:

Må det helt afgjort være :stuck_out_tongue_winking_eye: